Rada Miejska - bieżące informacje

 
2022-12-06

Zawiadomienie o zwołaniu 75 sesji Rady Miejskiej w Rymanowie

Działając na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 559, z późn. zm.) zawiadamiam o zwołaniu 75 sesji Rady Miejskiej w Rymanowie, która odbędzie się dnia 20.12.2022 o godzinie 09:00 w sali narad - Urząd Gminy w Rymanowie.

Porządek sesji:

Otwarcie sesji.

  1. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
    1. głosowanie za przyjęciem porządku obrad.
  3. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Rymanowie o uczestnictwie w spotkaniach i uroczystościach w okresie międzysesyjnym.
  4. Informacja Burmistrza Gminy Rymanów z działalności w okresie między sesjami.
  5. Informacja z wykonania uchwał podjętych na 73 i 74 sesji.
  6. Rozpatrzenie projektów oraz podjęcie uchwał:
    1. w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Rymanów,
    2. w sprawie uchwalenia budżetu na 2023 rok:
      1. przedstawienie projektu uchwały budżetowej,
      2. odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
      3. odczytanie opinii stałych Komisji Rady Miejskiej w Rymanowie,
      4. dyskusja nad projektem uchwały budżetowej na 2023 rok,
      5. głosowanie nad przyjęciem uchwały budżetowej na 2023 rok.
    3. w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają wraz z upływem roku 2022.
    4. w sprawie uchwalenia Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów.
    5. w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie przez Gminę Rymanów darowizny nieruchomości niezabudowanej, położonej w obrębie ewidencyjnym Rymanów-Zdrój.
    6. w sprawie udzielenia Burmistrzowi Gminy Rymanów zgody na oddanie dotychczasowemu dzierżawcy, w dzierżawę działek gminnych.
  7. Sprawy bieżące.
  8. Zakończenie obrad.
Andrzej Pitrus - Przewodniczący Rady Miejskiej w Rymanowie