Z A W I A D O M I E N I E
Działając na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2016 r., poz.446) uprzejmie informuję, że XXV sesja Rady Miejskiej w Rymanowie zostaje zwołana na dzień 26 sierpnia 2016 roku (piątek) o godzinie 9-tej w sali narad Urzędu Gminy w Rymanowie ul. Mitkowskiego 14a.
Porządek obrad:
1/ zmian w uchwale budżetowej na 2016 rok,
2/ ustalenia regulaminu określającego wysokość i szczegółowe warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczegółowy sposób obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy nauczycieli, zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Rymanów,
3/ zmiany uchwały w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość nauczycielskiego dodatku mieszkaniowego oraz szczegółowe zasady jego przyznawania i wypłacania nauczycielom zatrudnionym w szkołach prowadzonych przez Gminę Rymanów,
4/ udzielenia Burmistrzowi Gminy Rymanów zgody na sprzedaż w drodze przetargu nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Gminy Rymanów, położonej w Rymanowie,
5/ zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na drogach publicznych w Rymanowie i Rymanowie Zdroju oraz określenie opłat za parkowanie pojazdów samochodowych i sposobu ich pobierania,
6/ zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Rymanów.
Przewodnicząca
Rady Miejskiej w Rymanowie
Gmina Rymanów
Mitkowskiego 14a
38-480 Rymanów
tel. 13 435 50 06, fax. 13 435 57 65
e-mail: gmina@rymanow.pl
NIP: 684-23-77-352, REGON: 370440590
Rachunki bankowe Gminy Rymanów:
BS Rymanów
Podstawowy do płatności podatków lokalnych i innych opłat:
04 8636 0005 2001 0000 0475 0003
Do wnoszenia opłat za odpady:
10 8636 0005 2001 0000 0475 0089
poniedziałek - piątek
700 do 1500